"נלחמים למען מליארדו": הפועל ת"א מתגייסת

06.08.23, הדר יעקבי, ספורט 5

ילדים ובני נוער

מדיניות ממשלת ישראל

מערכת המקלט

סודאן

קהילת מבקשי מקלט

לצד העבודה על בניית הסגל לעונה הקרובה, בהפועל תל אביב קיבלו החלטה נוספת – "אנחנו נלחמים כדי לעזור למליארדו", אמרו במועדון.

(קרדיט תמונה: האתר הרשמי של הפועל ת"א)

לצד העבודה על בניית הסגל לעונה הקרובה, בהפועל תל אביב קיבלו החלטה נוספת – "אנחנו נלחמים כדי לעזור למליארדו", אמרו במועדון.

מליארדו אסרט, שחקן מחלקת הנוער של הפועל תל אביב, גדל וחי בישראל מאז היה בן שנתיים, כשהגיע יחד עם אביו ארצה כפליט, אך עדיין לא מקבל הכרה כתושב ישראלי כבר 16 שנה. "מליארדו בן 18, הוא רוצה להתגייס כמו כל החברים שלו. זה אבסורדי שלא מאפשרים לבן אדם לתרום למדינה שלו", שיתפו בהפועל תל אביב.

הסיפור של מליארדו ואביו הוא סיפור סבוך בעיקר בשל העובדה שהוא ואביו הגיעו לארץ בלי שום מסמך רישמי מה שמקשה על הרשויות לדון בבקשותיו השונות להכרה. בשל אותו סיבוך, עד לאחרונה הפועל תל אביב לא עסקה כלל בנושא.

"מדובר בשחקן מלא כישרון, שמעבר לרצון שלו לתרום למדינה בצה"ל, הוא יכול לתרום גם לכספורטאי", ציינו גורמים בהפועל תל אביב, "ישראל היא הבית שלו. הוא כאן מגיל שנתיים, לא זוכר או מכיר שום מקום אחר", הוסיפו.

"נשבר לנו הלב לראות אותו כל שבת מתקשה להגיע למשחקים", שיתפו מקורבים לשחקין, "כל החברים שלו כבר עם רכב, אבל לו אסור להוציא רישיון. כל החברים שלו מתגייסים ולו לא מאפשרים. זו סיטואציה כואבת מאוד עבורו ועבורינו מהצד".

כאמור, אחרי תקופה שלא עסקו בנושא, כעת התקבלה החלטה במועדון "להכנס לאירוע" ובכוונתם לפנות להתאחדות ולמשרד הפנים בניסיון לקדם את אזרוחו של השחקן המבטיח. מי שגוייס על מנת לעזור בנושא הוא עורך הדין תמיר שטינוביץ, שמשמש גם כסוכנו של זובאס שוער הקבוצה.

"אנחנו מקווים שברשויות יראו מה שאנחנו רואים. ילד ישראלי מוכשר שרוצה להשאר כאן ולתרום למדינה בה גדל", סיכמו בהפועל תל אביב.

 

לקריאת כתבת המקור
חזרה למעלה