בין קורונה לשגרה – השנה שהיתה לנו בא.ס.ף

13.04.22, צוות א.ס.ף

ניוזלטר

קורונה

חברות וחברים יקרים, 

אנחנו שמחות ומתרגשות לחלוק אתכם את דו"ח הפעילות השנתי שלנו לשנת 2021!

לצערנו, גם השנה הזו עמדה בסימן משבר הקורונה – התחלנו את השנה עם סגר, וסגרנו אותה עם התפרצות נגיף האומיקרון, שהשפיע ישירות על מבקשות ומבקשי המקלט, על הצוות ועל המתנדבים שלנו. בין הבידודים, אנחנו בא.ס.ף עשינו כל שביכולתנו כדי להמשיך לעמוד לצד קהילות הפליטים ולהיאבק יחד איתם למען זכויותיהם.

ביחד, ליווינו יותר מ-2,000 פונים הזקוקים לסיוע רגשי, כלכלי או חברתי – מהם 54% נשים; הנחינו 7 קבוצות תמיכה טיפוליות78 בני נוער לקחו חלק בפעילות המועדון שלנו; וחילקנו סיוע הומינטרי בשווי כולל של כחצי מיליון ש"ח.

למרות הקשיים והאתגרים, במהלך השנה 90 מתנדבות ומתנדבים שלנו הקדישו יותר מ-7,000 שעות למען מבקשות ומבקשי מקלט; המחלקה הציבורית שלנו הובילה השתתפות בחמש עתירות משפטיות, כתבה 17 דו"חות וניירות עמדה וקיימה 60 פגישות עם קובעי מדיניות.

אנחנו מזמינות את כולכם לקרוא את דו"ח הפעילות שלנו, להתרשם מהעשייה הרבה שלנו, לתמוך בנו ולהצטרף אלינו בקריאה הברורה – לכל פליט ולכל פליטה מגיע לחיות בכבוד, ברווחה ובהגנה – והגיע הזמן שמדינת ישראל תנסח מדיניות הגנה ומקלט צודקת – בהתאם למחויבות המוסרית של המדינה ולאמנות הבינלאומיות עליהן היא חתומה.

חג חירות שמח מצוות א.ס.ף!

חזרה למעלה